duktigaflickan

syskonkärlek

Kategori: Tips

 
 
detta gjordes i juni, det ena är jag det andra min syster.. så fint tycker jag :-)
 
vill verkligen tipsa om denna underbara tatuerare, Kari Grat. Hon har precis bytt studio då den gamla där hon var, peace street tattoo, har stängt.. men bor du i örebro och är sugen på tatuering av en riktigt bra o trevlig tatuerare, ring eller mejla henne :-)
 
Kära kunder, dessvärre Peace Street Tattoo finns inte längre. Om du är intresserad att få en tatuering av mig, Kari Grat, du kan skicka mig ett sms till 0760152261 / [email protected].
Vi ses. Kari Grat
 
som jag skrev igår är jag sjukt sugen på en ny nu och jag ska faktiskt ner o träffa henne på måndag o visa lite ideer.. ska bli så spännande :)
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Mmm! Jag och min syster gjorde samma tatuering i Maj, som en systertatuering!
    Vad betyder texten?

    2012-09-15 | 16:39:06
    Bloggadress: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Kommentera inlägget här: