duktigaflickan

Detaljer

Kategori: min vardag

*puuh*
 
pustar ut eftersom vi igår efter några veckors våndande och funderande äääntligen valt matbord + stolar. Visst är det kul att välja möbler till nya rum o fixa o dona men fyra nya rum på en gång är lite mkt. Visst kan man ta saker "pö om pö" men i maj kommer en liten plutt o kommer kräva all tid ett tag framöver så känns som man vill bli klar med så mkt som möjligt så snart som möjligt!
I början är det roligt att leta möbler men när man inte hittar ngt som känns klockrent och det enda man hittar kostar multum... ja då börjar det bli lite jobbigt.. och då har ngt som egentligen ska va kul blivit en press... inte bra.
Därför känns det otroligt skönt som sagt, att ha fattat lite beslut igår.
Nu är det bara ungefär 43 beslut kvar.. haha :-)
 
Men fint blir det o jag tror vi kommer trivas mkt bra i vårt nya hem! Förra helgen köpte jag första inredningsdetaljen och den fanns det definitivt inga tvivel kring.. det liksom vara stod mitt namn på den. DÅ är det kul att handla :-)
 
 
Syns inte så väl men är en ganska stor pjäs & den passar perfekt precis där jag hade tänkt mig den.
Kul med första grejen på plats!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: