duktigaflickan

Take some time to relax...

Kategori: Tankar

Har precis blivit lämnad av mina två killar... ensam hemma, nästan en hel dag..och har inga planer färrän kl 14.30... slår mig snabbt hur svårt jag har att koppla av..tänker genast över allt jag borde ta mig tid till att fixa härhemma idag nu när jag är själv o har tid... det finns ju sååå mycket!!! Önskar att jag kunde tänka lite mer -aah, time to relax, njuta av friden..bara ta det lugnt och va, ensam, i mitt hus, min borg...
Slår mig också hur mycket enklare det är att koppla av när man är borta, när man är på semester t ex.. då inget runt omkring pockar på att bli gjort och tas om hand om just idag och nu när man är ledig... Ska försöka hitta dendär känslan härhemma idag, låtsas att det är semester, pilla mig i naveln o göra det som faller mig in :-)
som nu, okej jag slängde in en tvätt först men sen gick jag ut och satte mig i solen med en kopp kaffe. Nu ska jag försöka njuta av den och slänga på mig skygglapparna för allt annat runt omkring... rellllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaax :-b
 
detta hade inte suttit fel heller ;-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: