duktigaflickan

vitt o fräscht.. haha!

Kategori: min vardag

Jaha då har vi kommit dit nu då, att vi MÅSTE välja tapeten till den stora långväggen i nya "vardagsrummet" eller vad man nu ska kalla det.. KOmmer vara en väldigt framträdande vägg så känns viktigt att det blir "rätt".. och ska ju dessutom matcha till det gråa golvet vi valt samt trappen som kommer sitta på väggen, i ek, glas och vitt. Jag hade bl a förälskat mig i en tapet med petroleum-blå bakgrund o massa blomster på.. jättefin.. men P blev mer svårövertalad än jag trodde,, han ville ha nåt vitt o grått helst, neutralt.. Jag tyckte först blä o fy vad trist.. men kunde hålla med om att det egentligen passar bra i rummet och visst, man kan ju alltid möblera upp med lite färg osv.. Hur som.. slutade med att han vann så nu får vi ett typiskt "vitt o fräscht" och i mångas ögon säkert väldigt tråkigt rum... haha.. Men jag tror det kommer bli fint till slut iaf :-)
 
Så ljust så det t o m är svårt att se på datorn, mönstret är liksom gjort i nåt typ metalliskt eller nåt, så man måste nog vinkla skärmen för att det ska synas.. (utgår ifrån att man sitter vid laptop märker jag, haha) 
jaja såhär ser den ut iaf.. hoppas det går att se nåt genom "vinkling" :-)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: