duktigaflickan

Borta bra men hemma bäst

Kategori: Tankar

Jag gillar ju att resa och vara iväg men denhär gången får jag verkligen säga borta bra men hemma HELT KLART BÄST!!! Är på konferens med jobbet & vill bara hem! Vet inte vad det är med mig idag, känslolivet är som en berg-o-dalbana.. kanske är det graviditeten som spökar? är nu inne i sjätte månaden och det enda jag vill är att gå hem o föda barn!!! Engagemanget för jobbet känns som bortblåst. Kanske naturligt, men redan? Jobbigt att jobba dehär 3 sista månaderna med denna känsla så jag hoppas det är tillfälligt. känner ingen samhörighet m kollegorna, blir irriterad på folk och får inga konstruktiva idéer alls. usch!
försöker just nu peppa upp mig med lite musik sen blir det en bastu på det!
 
wish me luck o lyssna på bästa pepplåten ni med!!!
 
 

Kommentarer

  • Linda C säger:

    jeej, vilken hit! låten asså! , ) annars låter d rätt bajs ... känner med dig!!! hörs o ses snart - hoppas jag! =) KRAM

    2013-01-30 | 19:44:41

Kommentera inlägget här: