duktigaflickan

Idag kort & gott

Kategori: min vardag

Sitter uppkrupen i soffan med en kopp varm choklad.. det är inte ofta man dricker det numer... men ibland får man unna sig.. Nu beror det på att sambon kom hem med en liten "kapsel"-kaffemaskin häromdagen och idag på ICA såg jag att det fanns choklad-kapslar... det var man ju bara tvungen att testa helt enkelt! Är inne i en riktig unnarperiod nu.. eller har väl varit ett tag.. på gott och på ont!
Hämtade också ett litet paket på ICA som jag hade beställt.. innehöll bl a detta:
Tre st yttepyttesmå flaskor från CLEAN med tre av deras bästa dofter.. perfekt för mig som är doftfetischist och dessutom tröttnar och vill byta dofter jämnt... passar utmärkt med små och flera. Dessa är så himla fräscha också.. kommer nog användas mycket!
 
Nu är det höst och nu är det dags att bestämma massa kul inför hösten så man pallar med dessa grådassiga månader. Idag bestämde jag 4 sköna aktiviteter framöver, att jag ska ha en afternoon-tea-eftermiddag m vänner nån söndag snart, att det blir brunch på olearys nån söndag i oktober,
att vi ska bjuda över ett par vänner på middag i oktober och att jag nog ska pigga upp hösten med en ny tatuering också... är såå sugen. mycket vill ha mer.
 
så, nu är jag iaf redo för oktober.. och nu ska jag fortsätta med resten av denna underbara dag.. snart blir det gympa med lillskrutten, första gången på ytterligare en höstaktivitet, varje torsdag kl 17 ska vi på Bamse-gympa,,, ska bli spännande :-)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: