duktigaflickan

shopaholic?

Kategori: min vardag

Nja, inte är jag någon shopaholic, MEN... sedan jag blev piggare har det varit väldans kul att shoppa ett och annat... skrev ju om att jag tycker vi ska konsumera mindre här för ett tag sen så nu blir det lite dubbelmoral här.. men att tycka och tänka något är ju en sak, hur man agerar är ibland en annan .. hrm.. med andra ord behöver jag skärpa till mig! MEN, just nu tänker jag ändå njuta av att jag har unnat mig en del saker jag verkligen vill ha och även om plånboken ekar tommare än vanligt... (inte så smart att bli mer shoppingsugen när man e halvtids-sjukskriven) så ska jag försöka att inte ha ångest.

Igår gick jag in på bik bok o plockade upp dessa dyrgripar som jag blev kär i vid första ögonkastet. Alldeles för dyra egentligen men så j**la snygga rent ut sagt.. ikväll ska jag inviga dem, shopaholic or not men detta är faktiskt lite lycka :-)

Kommentarer

  • Anna i Aussieland säger:

    Coola! I like!

    Haha, jag kopte nya skor igar jag ocksa, men budget variant endast for att ha nagot att ha pa fotterna till morgondagens intervju :-P

    2012-05-17 | 08:30:45
    Bloggadress: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: