duktigaflickan

Energi i bloggtorkan

Kategori: min vardag

Det har tydligen varit bloggtorka, inte bara här utan också hos flera av de bloggare jag brukar följa! Tror det påverkar min egen inspiration att skriva en del också.. men, finns annan anledning att jag inte skrivit också... jag har haft så mycket mer energi, känt mig starkare, gladare, haft roligare :-) Och när energin funnits har jag passat på att använda den till så mycket att skrivandet har legat på lut. Är så glad över detta men också rädd att jag ska "köra på" för mycket.. dvs glömma allt detdär lugnet som jag också behöver i mitt liv... så nu ska jag göra en planering för min nästa vecka som förutom träning, AW och kul aktiviteter också ska innefatta mycket mindfulnessträning, bodybalance-pass och tid för att "bara vara". Gäller att jobba för att behålla denna energi nu! Så, I'll be back när lust och tid att skriva infinner sig, nu ska drickas kaffe o se över veckan... sen blir det ut på landet med lilleman, hoppas på fortsatt sol och massa lek idag :-) Ha en skön söndag!

 
3 veckor kvar till detta och inhämtande av massa ny energi :-)

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Hej Johanna!



    Jag har också bloggtorka, och inser att det här med bloggen inte är så viktigt längre, har så mkt annat som man vill lägga tid till. Men under den tid då jag bloggade som mest var jag väldigt obalanserad i livet, var nybliven mamma och hade det rätt tufft, just där och då blev min blogg lite av en oas för fritt tänkande och fria känslor... Nu har jag lite struktur och balans i vardagen och trivs, därav bloggtorka:) Och jag kan nästan tänka, hur i hela friden har folk tid och lust... Så jag kommer nog som det ser ut skita i bloggandet. Däremot kollar jag bloggar lite nu och då, bloggar äör ju trots allt väldigt bra till mkt, inspiration, tips etc. Hur är det med dig?



    (Brukar ju gå in här på din blogg av de bloggar jag läser iaf=)



    Kram

    2012-05-15 | 14:17:02
  • duktigaflickan säger:

    Vad tråkigt om du ska sluta blogga, du är ju en av de jag gillar att läsa av :-) Jo det är bra med mig, bättre än på länge så det är skönt! Har njutit av värmen idag, längtar så efter sommar så känns underbart att det äntligen verkar vara på väg! Kul att höra att du trivs med livet... hoppas du kommer fortsätta blogga iaf ;-) kram

    2012-05-19 | 19:26:15

Kommentera inlägget här: