duktigaflickan

Njutning

Kategori: min vardag

Det gäller verkligen att njuta av dagar som denna och de "små saker" som gör den; en värmande sol, en långpromenad och givande samtal med en härlig vän, en kaffe utomhus, en köpt sallad istället för att behöva laga lunch.. Alla dedär små sakerna som tillsammans utgör en underbar dag.. och än är det inte över, ikväll ska jag belöna mig själv med en underbar massage hos Marina. Vilken njutning!

Gårdagens jobbiga känslor är tillfälligt förbi, precis såsom det är med känslor, de kommer och de går… och det är skönt när man inser att det är så, och att det bara är att ”flyta med dem”, låta dem komma som de är och gå som de är… Allt är okej.



Här njöt jag av sol, sällskap och kaffe idag :-b

Kommentarer

  • Linda Carlsson säger:

    yo! gulligt att du nämnde mig o att du hade det trevligt, tyckte vi hade grymt snack idag! som vanligt =) hare fint så hörs/ ses vi! kram

    2012-03-21 | 20:06:34

Kommentera inlägget här: