duktigaflickan

Kari på Peace street tattoo!

Kategori: Tips

För några månader sedan när jag skulle tatuera mig visste jag inte riktigt vart jag skulle gå, eftersom det var ett bra tag sedan sist... och för den delen gjorde jag min sista tatuering på Gran Canaria, och har faktiskt aldrig tatuerat mig i Örebro... så det blev till att googla lite. Till sist gick jag ner och kikade på Peace street tattoo, gillade vad jag såg och bokade en tid via tjejen som satt där.. det var dock inte hon som skulle tatuera utan en annan tjej, nämligen Kari.

Kari visade sig vara världens sötaste brasilianska som bott i Örebro ungefär ett år. Vet inte vad det är med mig och kvinnor som bryter på spanska/andra latino-språk men det är ju så fint, både lite sexigt och sött liksom. Men, hon hade mer kvaliteér än så såklart, hon var så mjuk, fin och varsam när hon tatuerade och hon ritar fantastiskt vackra bilder med en väldigt egen stil.

Kari vet det inte än men inom sinom tid, förhoppningsvis snart - när jag tycker att jag har råd och är mer säker på ungefär hur den ska se ut...då ska hon få rita och tatuera in en vacker bild av en kvinna på min axel.. och lite blomster. Jag längtar som fan, både efter tatueringen och att få träffa lovely Kari igen :-)



äsch går väl inte riktigt att se... men dethär är iaf två av hennes teckningar..så fina!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: