duktigaflickan

Spontankväll på stan

Kategori: min vardag

Igår bestämde jag ganska sent att jag skulle jag möta upp en kompis på stan och fick då sitta och hade då ca en halvtimme att döda innan han kunde ses... tog då plats på Slottets uteservering alldeles själv i solen med en öl. Det var så himla skönt att sitta där och bara njuta av solstrålarna som värmde kinderna, se ut över vattnet och höra dess brus. Försökte ta en bild där jag satt men kameran på min mobil är värdelös och det blev inget bra, men delar med mig här i alla fall:



Man kan ju tycka att det verkar tråkigt att sitta själv men det var riktigt skönt att sitta där alldeles allena och bara varva ner och njuta av allt vackert sommar-örebro har att erbjuda. Tänk om stan kunde vara som på sommaren jämt, massa folk och rörelse, glada miner och trevliga restuaranger att hänga på överallt.. och så sol förstås, ge oss mer sol så kommer allt detdär andra av sig självt ju!

Resten av kvällen tillbringades på lilla örebro över ett par öl och ivrigt diskuterande av ditten och datten såsom andlighet, kärlek, sommaren, tatueringar & själva livet :-b så himla nice med sådana spontan-kvällar, och hur ofta hade det hänt en tisdag i november/december!?

Nu räknar jag ned timmarna till kvällens mer planerade aktivitet,
förhandsvisning av Rock of Ages.. ska bli så hiiimla kul!

Hoppas ni får en härlig kväll, planerad eller ej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: