duktigaflickan

Be proud

Kategori: Tips

Vet inte vad det är med mig, har massa tankar i huvet jag vill få ut & skriva om men jag orkar liksom inte skriva, märkligt! Idag har jag iaf tagit tag i en annan sak nu på morgonen som legat och grott under semestern så skönt att ha det överstökat. Idag blir det lite packande o annat plock inför nästa anhalt, imorgon bär det av till Stockholm, massa goa vänner & Pride-festivalen... känner inte för att packa & förflytta mig mer men ska bli skitkul när jag väl är där kommer det bli TOPPEN!
 
Dagens tips går ut till de föräldrar eller vänner till föräldrar som söker bra litteratur till sina småttingar...
Här: www.forskolefolket.se kan man hitta massa bra böcker bland annat med schysst genusperspektiv. Ska in o beställa lite nu innan det är dags att ta tag i dagens pack & plock :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: