duktigaflickan

Tillbaka till vardagen

Kategori: min vardag

På onsdag är det dags att gå tillbaka till jobbet, tillbaka till rutiner o vardag. Känns både skönt o jobbigt, väldigt tvetydigt.. säkert många som känner så. Njuter just nu av en av mina sista morgonmackor för ett tag framöver, för fr o m onsdag måste det bli ordning på torpet på den fronten i alla fall, denna semesterkosthållning förstör mig totalt. Visst är det gott men hela jag är som en deg! Det är en av delarna jag ser fram emot med att komma in i vardagen igen, nu blir det fräschare, hälsosammare och bättre vanor som gäller, gött! Är dessutom nöjd att gå tillbaka med vetskapen om att detta är en av de bästa semestrar jag haft någonsin, kanske t o m DEN bästa :-)
 
För övrigt funderar jag mycket på när jag ska komma på mitt kall, när jag ska vakna upp o veta att JA, det är ju DETHÄR jag vill göra, det är ju dethär jag är ämnad att göra o vill ägna mitt liv åt. Jag vill ju följa mina drömmar men fan när det gäller nån form av inkomstbringande aktivitet kan jag inte hitta drömmen. Vet inte vad jag brinner för o satan vad tråkigt det känns. LIvet måste bli så mycket roligare när man hittat detdär, eller? Någon som vet!?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: