duktigaflickan

AAAARGH!

Kategori: min vardag

SÅ j**********************la förbannad!
 
Hur f*n får man behandla folk egentligen? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
 
Imorgon börjar jag mitt jobb. 7.30 hade jag räknat med att lämna min son på dagis. Visserligen med ny verksamhetschef och ny personal än innan semestern, och med endast tre av de gamla barnen där kvar.. men ändå, med förhoppning om att allt denna s***ans skämt-förskola hade utlovat skulle besannas, nu äntligen när det skulle bli en nystart och allt som inte funkat skulle lösas... så jag har pratat med sonen o förberett i ca 1 vecka att det var nya fröknar där osv... Men, vad händer.. jo samme man (från LEDNINGEN... i stockholm) som för mindre än 3 v sen mejlat mig om att allt är på topp o kommer lösa sig inför hösten.. ringer och säger att nej, de kommer inte kunna dra igång nån verksamhet i höst... m a o,
jag har INGET DAGIS ATT LÄMNA MIN SON PÅ IMORGON 7.30!!
 
What?! Så sjukt. Jag har varit så förbannad hela dan. Svinet säger sedan att jo men det kommer finnas plats i höst på ett annat dagis som heter Stallbacken och kommunen kommer ringa dig om det imorgon.
WHAT?! Imorgon, när jag är på jobbet och min son är VART???? Så sjukt så sjukt så sjukt.
 
Sätt ALDRIG erat barn i en Olympen förskola för fy f*n vilken soppa o cirkus detta varit. Nu återstår att lösa veckan & den härliga uppgiften att förklara för min son att nej men nu ska vi byta dagis en gång till. Mitt hjärta bara blöder & magen bara skriker över detta :-(
 

Kommentarer

  • Anna Banana säger:

    FY TUSAN!
    Vilket sk'mt!!
    hoppas det loser/loste sig.... tanker pa dig vannen!
    kramen

    2012-08-09 | 06:58:02

Kommentera inlägget här: