duktigaflickan

Mat!

Kategori: min vardag

Jag älskar ju att laga och äta god mat och under påskhelgen blev det en hel del av sånt.. dock mest lagad av andra...påskmat, som jag faktiskt inte är överförtjust i om jag ska vara helt ärlig... Men, inledde helgen med en ny favoriträtt som jag måste dela med mig av... Jag och P var barnfria och hade en underbar spa-kväll i vår "relax" i källaren... och då åt vi detta goda:



Förrätt; lite gott småplock/tapas.. UNDERBAR färsk chorizo, finns olika varianter på ICA och Willys, spansk färsk chorizo, köp och stek - NJUT!



Huvudrätt; pressad potatis med panerad rödspätta, sockerärtor och sötaste små vinbärstomaterna; köpte de på Coop, så himla söta och fina att dekorera med! Och, så Rydbergs bearnaise till fisk till detta - SUPERgott till detta... första gången jag provade, men kommer definitivt bli fler!

ENKELT & GOTT!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: