duktigaflickan

goose effect - ja tack!

Kategori: Tankar

Å vad det är irriterande när man (jag) liksom fastnar i saker o inte kan släppa dem... får inte tänka på det, får inte sitta o tänka o känna efter o tro o hoppas.... men så går det liksom bara inte att låta bli.
jag blir toookig på detta!
 
dock är jag stolt över mig själv att jag lyckats så mycket bättre i jobbet senaste veckan, mindre stress och inte massa ältande här i alla fall...
jobbar stenhårt på gås-effekten, låt saker som inte behöver prioriteras just nu bara rinna av :-) perfect!
 
(nu ska jag bara applicera det i dendär privata frågan också då... hrm...)
 
 
 

Kommentarer

  • Bodypalace säger:

    Övning ger färdighet, tillslut blir man så bra på att stänga av saker och ting så det känns som man har en på & av-knapp =)

    2012-09-05 | 14:13:50
    Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.se
  • Anna Banana säger:

    Hejja hejja! :)

    2012-09-06 | 05:53:20
  • Bodypalace säger:

    Ja det var tufft men vad ska man göra, man kan ju inte direkt gå under jord (även om jag försökte göra det lite) bara för en kula i läppen.

    Jo klart man ska släppa fram känslorna fritt. Jag tänkte mer på tankar, kanske negativa tankar som man ska stänga av och lära sig att inte släppa in. Huvudsaken är bara att dom rinner av som du säger ;)

    2012-09-06 | 15:24:43
    Bloggadress: http://bodypalace.blogspot.se

Kommentera inlägget här: