duktigaflickan

lite splittrad

Kategori: Tankar

Har idag varit på en "ledardag" med jobbet som koncernen vi tillhör anordnade. Det var en bra dag med många inspirerande kollegor från runtom i landet. Jag var förmodligen yngst av alla som deltog och har kortast ledarskapserfarenhet..så jag är väldigt glad att få möjligheten att lära av så många erfarna människor.. samtidigt som jag ju är lite halvtrött på mitt jobb..
 
Så, jag kände mig lite splittrad för samtidigt som jag kände mig tacksam att ha fått denna möjlighet i företaget där jag är så kände jag mig inspirerad att gå vidare därifrån och förverkliga det jag vill göra!! knäppt.. och ännu knäppare eftersom jag inte är säker på vad det är jag vill göra,,, fast jag fick i alla fall lite idéer idag och jag har lite nischer jag vill rikta in mig på så småningom..
 
men, det är inte fokus än och nu handlar det om att hålla uppe motivationen för att vara precis där jag är just nu. och det är också vad jag ska ägna kvällen åt.. fokus på närvaro precis där jag ska vara just då - i hemmet med mina nära o kära. snart är jag framme och då väntar ett varmt kök med spaghetti o köttfärssås o två älsklingar, det är verkligen vardagslyx som man glömmer ibland :-)
 
 
älsklingarna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: