duktigaflickan

Note to self

Kategori: Tankar

Start med utmaningen på denna sida nästa vecka: http://100armhavningar.se/


Vill du öka i styrka?

Vill du klara klara 100 armhävningar i rad?

Då skall du följa detta sex veckors träningsprogram! Du märker direkt skillnad och är snart på god väg att klara 100 armhävningar!

Tror du inte att du kan klara det? Det tror jag! Allt du behöver är en bra plan, massor av disciplin och ca 30 minuter i veckan för att uppnå detta mål!



Vem mer än jag är med på att anta utmaningen???

Kommentarer

  • Sarah säger:

    har den appen på mobilen, körde det förra året, den är grym! =) Jag kanske är på igen! Förra året körde jag på knäna, denna gång kan jag köra på tårna så blir det utmaning :D

    2012-03-27 | 08:37:45
    Bloggadress: http://asterisco.blogg.se/
  • duktigaflickan säger:

    Inga kansken, klart du är på... på tårna - YES!!! start på måndag då, tummis?! :-)

    2012-03-28 | 15:25:54
  • Ingela säger:

    Hejar på er, tjejer...go, go...!

    2012-04-01 | 12:48:42

Kommentera inlägget här: