duktigaflickan

Rock of ages

Kategori: min vardag

Detta har varit en ganska händelserik vecka med mycket aktivitet och mycket kul, kanske lite för mycket socialt för nu när det är söndag känner jag mig helt slut! Men... som sagt, en rolig vecka och nu hoppas jag på en frisk vecka som kan fyllas av liter mer fysisk aktivitet och även mental träning och återhämtning, ska verkligen satsa på att ta hand om mig och mitt inre denna vecka.. vet att det kommer bli tufft på jobbet också så det kommer behövas. Ska dock inleda den med nåt som börjar kännas lite läskigt... tatuering imorgon, äntligen återbesök hos söta Kari med förhoppning att mina inspirationsbilder gjort att hon gjort en perfekt skiss... ooo nervöst :-)

En av denna veckas höjdpunkter var ROCK OF AGES, gå och se den gott folk. Vilken feel-good-film, där gick man verkligen från biosalongen med ett fånigt leende och upprymt hjärta, underbart! Enda problemet var att det var svårt att sitta still och vara tyst, så mycket bra musik! Massa amerikanskt klysch- och slisk-kärleks-dalt, men bara så himla nice och lättsett och medryckande.. älskar man dessutom 80-tals-rock så kan det inte bli så mycket bättre, kolla in trailern här och gå och se den :-)


Kommentarer

  • Annie säger:

    sv: Sök på schellac istället. Är dock patenterat ochär ett speciellt lack som man bränner fast i uvmaskin. Eftersom jag bygger mina naglar i vanliga fall så byggde jag helt enkelt med färg, så det är inte ett riktigt schellac:)

    2012-06-24 | 20:46:12
    Bloggadress: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här: