duktigaflickan

Glad!

Kategori: min vardag

Måste bara skriva ned det så jag minns och verkligen känner. Har de senaste veckorna känt så mycket glädje och livsglädje på ett sätt sätt som jag inte minns när jag senast gjorde... har tänkt så mycket härliga tankar:

"Åh, vad vackert det är" "Det är underbart att leva!" "Vad fin jag är" "Jag älskar mitt hem!" "Vad glad jag är att jag har xxx och xxx och xxx..." "Å vilken lyx att få göra dethär idag" "Mmm om bara en månad blir det sol" "Å vilken skön dag!" "Tänk vad mycket kul som väntar framför mig.." "haha, vad vi hade kul på jobbet idag"
.. osv.

För ett knappt halvår sedan då jag var på healing så bubblade M (healaren) om att jag skulle känna precis såhär snart, och kunna uppskatta och se det fina i saker igen.. jag trodde inte riktigt på vad hon sa då.. men nu är jag där, och vissa dagar känner jag mig löjligt lycklig över det! Så jäkla glad, nu hoppas jag att jag lyckas fortsätta med min nya livsstil och hålla kvar denhär återupptäckten av livet :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: