duktigaflickan

Dagens utmaning!

Kategori: Tankar

Å vad roligt, men svårt, med tapeter!!! Tre rum måste vi välja till och idag har vi i alla fall fått till det för två av dem.. nu gäller det bara att stå fast vid beslutet och inte titta mer :-) Jag åkte ut till Debora imorse och lånade hem några kataloger och tillsammans med lilleman har vi bestämt vad han ska ha i sitt nya rum och vad lill nr 2 ska ha i sitt rum.. Till Tor blir det en blå tapet på två väggar och sen denna på två väggar:
 
 
Han var väldigt bestämd på att det var dessa som skulle upp, sjörövarintresset är stort för tillfället :-)
Till lill 2 som vi hoppas o tror är en tjej blir det två väggar med beige tapet och två väggar med denna:
 
så fina toner o sött med små fåglar o körsbär, me like :)
 
Nu återstår det svåraste som är vårt eget "TV-rum"... där ska vi tapetsera en av "lång-väggarna" och dit har jag inte börjat kolla så noggrannt än.. men upptäckte några olika alternativ idag, bl a denna:
 
 
men gillar också denna...
 
 
Den ena med lite mer färg och den andra mer neutral... ja det är inte lätt att välja vill jag lova, och då är detta bara ett par av de massor jag tycker är fina!! Tror att vi får vila lite på rums-valet.. lägga golvet först och sen plocka hem lite kataloger o hålla upp emot det, ja så får det bli.
 
Men nu ska jag njuta av drömmen på hur fint det kommer bli alltihop till slut :-)
 
 

Kommentarer

  • ronjamari säger:

    Åh den med fåglar skulle jag själv vilja ha !! Riktigt fridfull.

    Svar: ja visst är den fin :) mkt nöjd :)
    duktigaflickan.blogg.se

    2013-01-23 | 14:38:12

Kommentera inlägget här: