duktigaflickan

läsvärd länk!

Kategori: Tankar

ligger hemma o snörvlar o tycker synd om mig själv då jag varit GENOMförkyld några dagar.. har då haft tid att läsa lite andra bloggar som jag glömt bort eller inte haft tid att besöka på ett tag.. hittade ett bra inlägg hos en klok tjej som jag måste länka till.. läs detta: 
 
 
har även haft tid att titta på en del skräp på TV som jag inte annars brukar se, bland annat råkade jag se Svenska hollywoodfruar igår o jag blir så j**la förbannad. Det är ju så tydligt att Gunilla P lider av psykisk ohälsa, och det är så sjukt att detta utnyttjas av media för att tjäna pengar. sådana personer borde inte vara med i TV-program, tycker det är hemskt och kommer INTE titta på programmet igen. fy f*n för tv3!
 
 
hollywood hollyweird, jo minst sagt!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det där programmet vill man undvika, jag brukar spola förbi den där Gunilla och nästan bara titta på Maria M. Sambon suckar och sätter sig i köket med en tidning istället ;-) Men nu är det slut!

    Vällingen; Jag tycker att det är otroligt smidigt med välling och jag har varit mycket tacksam att han har tagit flaskan sedan han var liten och inte ätit gröt istället, men som sagt, sedan en tid tillbaka har han fått ont i magen, både på kvällen och på morgonen och då bestämde han sig faktiskt själv först och vi sedan.
    Varför han fick ont i magen vet vi inte, det kanske inte ens har med vällingen att göra, men han är 4,5 år och någon gång måste man ju sluta ändå :)
    Nu har han inte klagat sedan en dag tillbaka så något måste det ju ha varit. Och det hjälpte inte heller med en ½ flaska, då blev han nästan ännu mera hungrig och ville ha mat med en gång. Att börja böka med majsvälling, eller fortsätta med både välling och yoghurt kändes onödigt och majs har han haft vid magjsuka osv innan...
    Nix, det var nog rätt tid nu, när han själv ville med :)
    Ha en bra kväll!

    2012-10-24 | 21:30:43
    Bloggadress: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se

Kommentera inlägget här: