duktigaflickan

dreams

Kategori: Tankar

så jäkla sjukt alltså... nästan pinsamt att skriva om detta men så knäppt att jag måste ändå.
Drömde inatt världens sex-dröm.. vilket jag gör YTTERST sällan... den handlade inte bara om sex utan en väldigt stark fysisk attraktion till en person som inte är min sambo. Denna person arbetar på en av våra externa samarbetspartners på jobbet, och jag träffar honom ca en gång i veckan. Han är "en vanlig kille", trevlig o så men INTE min typ och finns verkligen ingen attraktion där alls.. Men inatt då jäklar hände det grejer, hahaha nästan så jag hade skuldkänslor när jag vaknade bredvid sambon..
 
men värst av allt.. nu på morgonen ringer denna kille eftersom jag hade sökt honom igår.. och direkt poppar ju bilderna från drömmen upp och jag blir både generad och får en bubblig nervös känsla i magen.. så hiiimla sjukt!!! Tur att det var på tel så han inte såg mig bli helt generad o bortkommen. OMG.. undrar hur det ska gå nästa gång jag ska dit o träffa honom.. så galet att man kan bli så påverkad av en dröm!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: