duktigaflickan

Älsklingar

Kategori: min vardag

Idag blev en trött dag... på grund av en pigg natt igår.. en after work blev till en helkväll med dans på Ritz o cykel hem genom natten som doftade sååå av sommar, jord, gräs o hägg blandat med lite dagg.. det var helt underbart. Ingav hopp om att den älskade sommaren ändå väntar bakom hörnet nånstans. Drog verkligen in dofterna i nosen riiiktigt ordentligt & njöt hela vägen hem :-)

Igår var bl a min syster med. Har alltid så kul ihop med henne, vi är ganska lika när det kommer till partaj o uteliv, när vi är ute vill vi ha riktigt kul o vi ser till att få det helt enkelt :-) Flamsar o tramsar, älskar att dansa o har samma humor, tycker saker som andra inte alls fattar är jättekul.. grymt bra med en sådan älskling till syster :-)

Igår diskuterade jag o ett par andra tjejer utseende och smak och spanade då in folket på stället där vi var för att se vilka vi tyckte var "snygga".. jag hade väldigt svårt att hitta någon..bl a beroende på att jag tycker det är svårt att säga bara genom att se någon på ytan.. tycker att de flesta som jag tycker är "snygga"/vackra blir det av sin utstrålning eller mimik, rörelser, sätt att prata osv.. mkt annat än det man kan se bara på ytan med andra ord.. Men, finns också något annat som spelar in för att jag har lite svårt att se "snyggingar" och det är faktiskt för att jag har världens snyggaste kille! Ja, jag tycker ju det, att han är den finaste o snyggaste jag vet o det är ju faktiskt fantastiskt att jag fortfarande tycker så efter 6 år, så härligt! Sedan vi träffades har jag inte sett en kille jag tycker är finare än min älskling.. ingen kan mäta sig med honom, så är det bara.. och imorse blev han jätteglad när jag påminde honom om det :-)



Det enda tråkiga med gårdagen.. jag pajade min älskade ring.. men men,
betyder ju bara att jag måste åka tillbaka till Yasuragi Hasseludden för att köpa en ny ;-)

Kommentarer

  • Sis säger:

    Åh jag håller med dig! Vi har alltid sjukt kul när vi är ute - go wild and crazy! :) & ingen förstår riktigt men huvudsaken - vi har kul!! :-) yeey!

    2012-05-18 | 10:45:21
    Bloggadress: http://asterisco.blogg.se/
  • Anna i Aussieland säger:

    <3

    fint att läsa om att kärleken håller i sig :-)

    2012-05-30 | 07:59:07
    Bloggadress: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: