duktigaflickan

Who am I fooling?

Kategori: Tankar

När jag tränar blir jag sjuk,
jag orkar inte gå ut trots att solen skiner,
så fort jag ska prata om något "avancerat" där jag behöver tänka efter och fokusera så tappar jag tråden och kan inte komma på vad det var jag skulle säga,
när jag koncentrerat mig mer än ca en timme talar jag osammanhängande,
efter 9 dgrs arbete a 2 t/dag är jag helt slut,
hjärnan stänger av helt när jag försöker föreställa mig framtiden...

Men, om du frågat mig igår så mår jag bra och det går framåt,
om du frågat mig igår var det en realistisk tanke att jag nog skulle köra på 100% inom kort.

Jag lurar aldrig andra så frågan är varför jag lurar mig själv.

Who the f**k am i fooling!?


BLÄÄÄ!
                      
  

               

 

Kommentarer

  • Anna i Aussieland säger:

    yep. känner igen det där gumman.

    Vet att det inte känns som om det är är realistiskt just när man är mitt inne i svackan, men det BLIR bättre.

    2012-03-09 | 10:57:44
    Bloggadress: http://uppochnerlandet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: