duktigaflickan

Längtan och lycka

Kategori: min vardag

Försöker ju att vara i nuet så mycket det är möjligt och njuta av det som är här o nu... men nu är det så mycket roligheter inplanerade en tid framöver att jag inte kan låta bli att tänka framåt o längta väldigt mycket...
t ex dethär:

MARS - fira födelsedagen med många av mina absoluta favorit-tjejer!



APRIL - Inre ro på Yasuragi



MAJ - skratt & glädje på Filip & Fredriks show

JUNI - Avkoppling, hav och värme i Santa Ponsa

Santa Ponsa - Bild 1

JULI - The Boss på Ullevi




Det är så viktigt att planera in glädjande guldkorn i vardagen och jag känner mig idag SÅ lyckligt lottad att ha alla dessa fantastiska händelser att se fram emot, så nu ägnar jag en stund här i nuet åt just detta
- underbar längtan :-)

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Åh så härligt att ha så mycket att se fram emot, tänk vad kul du kommer ha närmaste månaderna!! :-) det är du värd!! :)

    2012-03-20 | 07:34:53
    Bloggadress: http://asterisco.blogg.se/
  • duktigaflickan säger:

    tack sötis, och härligt att få dela åtminstone ett par av de grejerna med dig :-) Tyvärr får du vänja dig vid att jag svarar här ;-)

    2012-03-21 | 16:50:42

Kommentera inlägget här: