duktigaflickan

Efter dagens läkarbesök...

Kategori: min vardag

Jaha då ska man ha ett av de där trevliga mötena snart igen då. Behöva sitta där o förklara att nej, jag kommer inte gå upp i tid än... är nog inte riktigt redo... känna mig värdelös, känna att jag behöver förklara tusen orsaker till varför. Tänk vad mycket lättare det skulle vara om anledningen till ens sjukskrivning var synlig, ett brutet ben eller en skadad arm eller vad f*n som helst. vet med sunt förnuft att jag inte är värdelös, vet att fokus just nu behöver handla om annat än jobb. Ändå blir det såhär.. ändå hamnar jag i att värdesätta mig själv utifrån min arbetsprestation. satan vad jag är trött på det. när ska allt bli "som vanligt" igen... vill inte känna mig konstant schizofren längre!

Kommentarer

  • Anna i Aussieland säger:

    Gumsan, du är inte värdelös. Och du är inte din arbetsprestation.

    Du är fantastisk och du gör helt rätt som fokuserar på att samla energi istället för att bränna upp dig.

    2012-03-31 | 06:26:52
    Bloggadress: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här: