duktigaflickan

Very cherry chocolate cake

Kategori: Tips

Imorgon är det dags att fira in ett nytt år och här tänker vi framför allt göra det med GOD MAT :-) hoppas jag på iaf... är ju jag som är kocken så hoppas jag lyckas :-)
 
Blir tidigare beprövade för- och huvudrätter men till dessert ska jag våga mig på ett recept som legat och väntat på rätt tillfälle och det är Very cherry chocolate cake... jag länkar här till en av bloggarna där ni kan hitta receptet..
 
Bara se och förstå hur suuugen man blir på denna. Hoppas den blir lika fin som denhär och framförallt att den smakar så gott som den ser ut att göra.. Gott nytt år!!!
 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Men mums, hur gott ser inte det ut :-)

    2012-12-30 | 23:22:19
    Bloggadress: http://www.himmelsblaaogon.blogg.se
  • Hanna säger:

    Den såg ju inte liiite god ut du!! Hur blev den :)

    Svar: Precis så god som jag hade hoppats men tyvärr inte lika snygg som dendär på bilden.. fast gästerna o sambon blev imponerade ändå :) och den räckte i flera dagar, riktigt mastig... inte så svår att göra heller, testa vettja :)
    duktigaflickan.blogg.se

    2013-01-19 | 10:12:45
    Bloggadress: http://hannagmwahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här: